HTML

my BCN, updated as my ROME

Barcelomania - Élet a világ legjobb városában. De most eppen az Élet Ròmában. Ki tudja mi lesz a kovetkezo?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011.01.24. 01:41 tiimii

Január

Mielőtt még elkapna az utolsó napok darálója, íme egy kis rendező jellegű visszatekintés:

Még szombaton a megérkezésem napján, este átmentem Zuzahoz egy kis hazibuliba, ami jól jött mert kezdtem totál belezöldülni a tervbe. 10-én hétfőn megvolt az utolsó "konzultáció" ami után kissé beteges bizonytalanság, kiábrándultság, tétovaság és (gyomor)görcsölés következett. Este szerencsére megérkeztek Zsályáék, akiknek a puszta jelenléte is sokat segített abban hogy kontrolláljam magam és ne lássam olyan elborultan a dolgokat. A napok felét általában velük töltöttem és az állandó stressz ellenére minden közös programot, sétát, beszélgetést nagyon élveztem. A kötelező Gaudi körökön túl voltunk paellazni, tapasozni meg Barca meccset nézni. Szóval jókat ettünk, ittunk, dumáltunk, de erről Tomi már részletesebben beszámolt.

Csütörtökön mentek el, amikor kicsit gyenge voltam lelkileg de muszáj volt összeszednem magam mert már nem volt túl sok idő a leadásig. Pénteken átjött Hanna és Seb hozzám mert mindig jobb együtt ülni a gép előtt mikor kinn hétágra süt nap, mint külön-külön. Nem, tényleg jó volt együtt dolgozni. Este átmentünk Danihoz akinél ott voltak a madridi barátai akikkel megtapasztaltuk milyen tényleg spanyol idő és "hatékonyság" szerint elmenni bulizni. 

Szombaton délután Vickyvel megnéztük a snowboard világbajnokság nyitórendezvényével egybekötött Big Air férfi döntőt, aminek a végére már megfájdult a fejünk a kellemetlenül hangos katalán speaker folyamatos beszédétől, de végül pozitívra görbült az este mert lefelé sétálva a Montjuicről megláttuk a tényleg csodálatos Magic Fountaint és az egész MNAC-t és Placa Espanyat kivilágítva és ez a látvány mindenféle halláskárosodásért kárpótolt.

A vasárnap roppant mozgalmatlanul de lagalább hasznosan telt: egész jól haladtam a rajzokkal ezért úgy gondoltam a hétfőt makettépítéssel töltöm. Este Vickyvel elmentünk egy hostel-bárba clarazni, ahol kicsit kiélveztük, hogy nem mi vagyunk az egyetlenek, akik nem beszélnek katalánul. Kedden Hanna és Seb megint átjöttek dolgozni és bár az volt a terv hogy éjszakára mindennel kész leszünk, természetesen még szerda délután is rajzoltunk. A nyomtatási bonyodalmak ellenére este 7-kor (katalán - és részben spanyol időszámítás szerint) végül végleg leadtuk a terveket és már rohanhattunk is haza összekapni magunkat az esti "tankör-vacsorára". Egy óriási kínai-japán-thai buffet libre típusú étteremben voltunk ahol tényleg minden volt ami szem-szájnak ingere. Utána átsétáltunk a Nou de la Ramblara egy bárba és végül az Apoloba bulizni. Ingyen bejutottunk, nem volt zsúfoltság, jó volt a dj, szóval igazán patent kis este volt.

Csütörtök nagyjából a resaca jegyében telt, "délután" elmentem shoppingolni de leginkább csak besokkoltam a sok rebajas-tól. Este együtt vacsoráztunk Lucieval és Kimmel egyrészt mert már régen terveztük, másrészt mert ki akartuk próbálni a házunk aljában lévő olasz éttermet. Utána erőt vettem magamon és elmentem Vickyvel a tájépítészek vizsgatemető jellegű bulijára ami először elég halványnak tűnt, de legalább jót beszélgettünk és utána vágül jót is táncoltunk. 

Pénteken újabb resaca&shopping párosítás, de akartam valami értelmeset is csinálni, ezért elmentem a Santa Maria del Marhoz rajzolgatni. Aztán otthon skype-session és készülődés Maria és Farhad búcsúbulijára. Az este kissé mosolypartis jellegben telt, egyszerűen a túl sok ember és az Ovella Negra légköre és zsúfoltsága nem adott sok lehetőséget komoly beszélgetésekre. Persze azért nem volt rossz, de én majd azért ennél a live erasmus-facebook feelingnél valami tartlamasabbat szeretnék. 

Szombaton egész normális időben sikerült felkelnem, elmentem futni és bár hűvös volt, olyan szépen sütött a nap hogy mindenképpen szerettem volna valami kültéri programot csinálni. Végül az lett belőle hogy az MNAC teraszán kávéztunk Vickyvel és meg akartuk nézni a botanikus kertet de az 5-kor bezárt így végül csak egy kis fotózás lett belőle. Bevásároltam, főztem egy kis vacsit aztán már kb indultam is újra találkozni Vickyvel ezúttal a hivatalos "búcsúbulija" alkalmából. Szinte mindenki elég fáradt volt ezért ha parti nem is, de jó hangulatú iszogatás-beszélgetés kerekerdett ki belőle. (Nem tudom hogyan vagy miért de aznap este igazán jól ment az angol. Máskor meg alapszavak sem jutnak eszembe, illetve inkább spanyolul vagy sehogy sem:D Érdekes dolog ez a nyelv, néha úgy érzem a saját beszédkészségem nagyban függ azétól akivel éppen beszélek. Na mindegy, néha csak úgy eltűnődök ezen.)

 

Ma 11-kor keltem, 12-re mentünk Lucieval a lomography embassyra egy kis kurzusra, de sajnos nem volt workshop jellegű csak általános fejtágítás az analóg fényképezésről. Sok újat nem hallottam, de legalább szépen tisztán spanyolul beszélt a pasas. 

Délután főztem, mostam, e-maileztem és palacsintát sütöttem! Sebnél tartottunk egy kis nemzetközi vacsorát, volt spanyol bor, kanadai juharszirupos csirke finn almakörettel és thai rizssel meg hát egy kis nem-annyira-különlegesen-magyar-de-vasárnap-este-ezt-tudtam-összedobni palacsintával. 

 

Egy csomó képet akarok feltölteni de még odáig sem jutottam el hogy a gépre mentsem őket, de hamarosan jönnek ígérem. Holnap reggel 9-kor kezdődik az intenzív kurzusunk és nagyon ajánlom neki, hogy érdekes legyen mert máskülönben nem lesz olyan mókás mindennap este 9-ig az egyetemen ülni. Viva la vida loca! ehh...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mybarcelona.blog.hu/api/trackback/id/tr342608861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása