HTML

my BCN, updated as my ROME

Barcelomania - Élet a világ legjobb városában. De most eppen az Élet Ròmában. Ki tudja mi lesz a kovetkezo?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011.01.02. 00:03 tiimii

december

Nagyjából az egész kinti decemberem a Projectos-ról szólt, ez járt a fejemben, ehhez igazítottam mindent és a végén már nagyon szerettem volna túl lenni rajta. Oda-vissza tologatták a leadás dátumát, de végülis 20-a lett kijelölve. Több változtatás, sok gyötrődés és stresszelés után kész lettem a rajzokkal, mindent kinyomtattam, bevittem az egyetemre ahol is közölték, hogy mégsincs leadás. No comment. Erről ennyit.

Még előtte szombaton volt Marli búcsúbulija, ami jól sikerült de azért olyan rossz érzés volt arra gondolni, hogy hamarosan mindekitől el kell válni. Az ominózus 20-a hétfőn délután még volt rajzórám és ott viszont volt leadás, de nem volt para, mert még szerdán is volt óránk. Este elmentünk a rajzos arcokkal+Hannaval és Militsával kiegészülve vacsorázni a Graciába, de mindenki elég fáradt volt ezért nem maradtunk sokáig.

Kedden reggel sajnos fel kellett kelnem mert még a látványtervezős órámra be kellett vinnem a leadandót. Minden rendben ment, de persze pont mikor belekezdtem volna a várva-várt fergetes ajándék-vásárlós napomba, elkezdett esni az eső. A cipőm átázott, ajándékokat sem találtam, teltek az órák és csak ténferegtem a városban. Este összeszedtem magam mert klasszikus karácsonyi koncertre mentünk a Palau de la Musicaba Vickivel és Lucieval. Gyönyörű volt az egész egész koncert, a gironai szimfonikusok játszottak, Jose Carreras és egy szoprán énekelt, szóval igazi minőségi klasszikus zene egy kis karácsonyi hangulattal megfűszerezve - balzsamozás volt a lelkemnek.

Szerdán már sokkal hatékonyabban ment a vásárlás, délután még bementem egyetemre, befejeztem az utolsó szénrajzot is, leadtam a mappámat és a tanár mondta, hogy elfogadja az összes rajzom, nem kell januárban vizsgázni mennem! Ez elég jól esett, mert nem sokmindenkivel gyakorolta ezt a kegyet. A szokásos délutáni kávészünetben sikerült az esti Arquifesta-ra is megvenni a jegyeket és Zuza meghivott pár embert, hogy alapozunk nála. Szóval feldobódva mentem haza, főztem vacsit, nagyjából összepakoltam, elkészülődtem és mentem hozzá. A buli jó volt, rengetegen voltak, minden terem ki volt niytva a Razzmatazzban, sokmindenkivel összefutottunk, kicsit kiengedtük a gőzt. Azért lélekben már a hazaútra készültem.

Csütörtökön időben kellett kelnem mert még a pakolás+készülődés mellett ki kellett takarítanom az egész lakást. Persze a végén kicsit kapkodósra vettem a figurát, de simán kiértem a reptérre, ahol kiderült hogy 40 perccel eltolták az indulást, szóval volt időm bőven olvasgatni meg kávézni. Frankfurtban ettem egy frankfurtit, megnéztem egy sorozatot meg elkezdtem egy filmet, így aztán egész gyorsan elment az átszállás. 11-re megérkeztem Ferihegyre és mindenki ott várt az ajtóban, hihetetlen érzés volt!

24-én karácsonyfa díszítés, szenteste, 25-én családi ebéd, 26-án Anyánál ebéd aztán este albikarácsony, 27-én haza édeskettes, 28-án tapasvacsi, 29-én filmezés, 30-án panda szülinapi vacsi, 31 szilveszter Katóéknál. Úgy pörögnek itthon a napjaim, hogy néha úgy érzem kicsúszik a kezeim közül a idő. Fura átmeneti állapot ez, a kinti dolgaimat még nem zártam le, az itthoniakba még nem kezdtem bele. És közben folyton bennem a frusztráció, hogy pedig már kellene. Hatalmas a váltás, sokmindent át kell gondolnom, fel kell dolgoznom.

Szóval érdekes lesz ez a 2011... vágjunk bele! :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mybarcelona.blog.hu/api/trackback/id/tr482553332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása