HTML

my BCN, updated as my ROME

Barcelomania - Élet a világ legjobb városában. De most eppen az Élet Ròmában. Ki tudja mi lesz a kovetkezo?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.11.13. 19:39 tiimii

hét vége

Kim befoglalta a fürdőszobát amikor épp fel akartam állni a gép elől készülődni, szóval most akkor gyorsan blogot írok.

Szerdán este voltunk meccsen, FC Barcelona-A.D. Ceuta 5-1.

Most mit mondjak még? Elég egyértelmű, ez volt talán a spanyol bajnoki leglazább meccse de akkor is  élmény volt ott lenni. Hatalmas stadion, mindenféle népek, erős lámpák és valószínűtlenül zöld fű. Nem rágtuk le a körmünket, nem volt izzadságszagú 0-0, lehetett örvendezni a góloknak, hullámozni, hot-dogot majszolni, teleobjektívvel fényképezni és örülni a fejünknek.

Ceuta nem a focicsapatáról híres, de talán azt érdemes tudni róla hogy ez az egyik a két Afrikában fekvő spanyol város közül. Az érdeklőbbek utánanézhetnek melyik a másik:)

Csütörtökön korán reggel 8.30ra mentem órára, utána úgy volt hogy 11.15kor kezdjük a városrész-néző építésztúránkat, de persze hogy végül csak kb 1kor sikerült leülni kávézni hogy kitaláljuk merre is menjünk. A 22@ projekt Barcelona egy kicsit lepukkant volt ipari-összevissza lakónegyedét próbálja üzleti+iroda+egyetem+menő új lakások felkapott új környékévé varázsolni. Van eddig ehhez egy Torre Agbaruk, csomó irodaházuk, magánegyetemi épületeik, pár társasházuk, kortárs múzeumuk, szépen felújított és a legkülönbözőbb városi intézményeknek helyet adó régi gyárépületük, szóval nem állnak rosszul. De az egészet összefogó rendszer valahogy hiányzik.

És ebbe a nagyon heterogén környezetbe kell a mi társasházunkat beletervezni... hát, érdekes lesz.

Sokat sétáltunk, délután nagyot ebédeltünk (ez a háromfogásos napi menü intézménye szerintem teljesen életszerűtlen... képtelenség mindennap ennyit enni!), aztán picit mindenki elment a dolgára, este pedig újra találkoztunk a Graciában. Az 5euros olasz hely nem tetszett a fiuknak, ezért átmentünk a Gata Negraba, ahova a görög lányok és Sebastian is megérkezett. Senki nem égett a boogie-láz így végül Daninál köttünk ki, még testvériesen elosztuttunk egy öveg vörösbort aztán hazasétáltunk.

Pénteken csak délben sikerült felkelnem, 2re mentem spanyolra, fél4re órára, fél7kor találkoztunk Raquellel az első sikeres tandem alkalmából, fél8ra mentünk Kas Oosterhuis előadására, ami nagyon magasan volt én meg túl fáradt. Utána haza kellett jönnöm letenni a cuccaimat, enni valamit aztán tiszteletemet tettem egy "házibuliban", de nem maradtam sokáig, inkább továbbmentem a Ravalba a többiekhez. Egy Ambar nevű helyen ittunk, ez azért pesten mennyivel viccesebb lenne: Ámbár. Aztán a szokásos határozatlanság, Placa Real, Juliánék, Sugar, Vikiék, Góticó és végül csak egy éjszakai kajáldában kötöttünk ki.

Szombaton Montserratra akartam menni, merthogy olyan szép az idő, de a hosszú éjszaka után nem lett volna értelme a nap közepén elindulni oda. Inkább a projekttel foglalkoztam, és elsétáltam felfedezni a magyar boltot. Ma ilyen fura napom van, nincs honvágyam csak ilyen magyar-hiányom van. Vettem körözöttet, mr2-t hallgatok meg megnéztem a házunkat google earthön:) Délután nem voltam túl produktív, valahogy nem ment a koncentrálás. Most meg már megint sietnem kell, hogy kész legyek. Mexikói estet tartunk, fél 9re a catalunyán kell lennem, ááááá.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mybarcelona.blog.hu/api/trackback/id/tr472446841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása