HTML

my BCN, updated as my ROME

Barcelomania - Élet a világ legjobb városában. De most eppen az Élet Ròmában. Ki tudja mi lesz a kovetkezo?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.11.04. 16:45 tiimii

Rollercoaster

Egész októberben elrohant velem az idő. Valahol Valenciában felültem egy hullámvasútra és talán Madridban sikerült leszállnom róla. Csak az a baj, hogy Barcelonában lakom.

 

Szóval össze kell szednem magam. Először is összeszedtem az októberemet:

Úgy kezdődött, hogy a szeptember átcsúszott, vége lett a Mercének, elmentek a Fruzsiék és aztán elment Kató is.

A követkeő hétvége hosszú volt, Valencia plusz 2 nap szünet, szerdán prezentáció, pénteken afterparty, a bicinget valószínűleg rosszul raktam vissza, azóta bicikli nélkül vagyok. Szombaton "48" hours open house barcelona, érdekes helyek és egy örök élmény a Can Framis udvarán elektronikus nagybőgő és táncfenomén. Vasárnap megjött Élet, remek welcome tapas vacsi, de nyomasztó pénteki leadás+bicing huzavona. Nem volt felhőtlen a hét de azért nagyon jó volt, hogy itt volt, nélküle nagyon szenvedtem volna. Sok helyen jártunk, egyetem melletti parkban piknikeztünk, tengerparton sangriáztunk, jókat vacsoráztunk,vásároltunk és nagyokat sétáltunk. Pénteken végre mindent leadtam, megjött Zsófi, lepakolás, alapozás, parti, rossz zene. Szombaton Güell Park, Rambla del Mar, Barrio Gothic, Eixample, búcsúvacsi. Vasárnap reggel reptér pandabúcsú (de csak 3 hétre!!!!), Nyuszival Montjuic, tengerpart, shopping, készpénzfelvétel, pénztárcaellopás, idegösszeroppanás határán táncolás.

 

Erről ennyit.

 

Hétfőn semmi sem jön össze, csak a rendőrségi jegyzőkönyv és az este is jól alalkult. Kedden Nyuszi is elmegy, egyedül maradtam, a hullámvasút a legmélyebb ponton járt.

De csak túléltem ezt a hetet is, lett spanyol számlám meg bankkártyám, edzőtermem, nyelvórám. Pénteken este elmentünk Madridba, ami gyönyörű és 2 nap semmire sem elég. Főleg ha esik és fúj a szél. Hétfőn este visszatértem a jó meleg Barcelonába, egyetemre járok, csinálom a dolgaimat és csak egy kis nyugalomra vágyok.

Tegnap voltunk Bjarke Ingels (BIG) előadásán, nagyon laza a csávó és nagyon cool dolgokat csinál a csoportja csak ki tudja mi lesz 10 év múlva. Mindenesetre jó volt látni, hallani, ott lenni.

Tetszik a jelmondata. Yesss is more!

 

Na sziasztok, mára ennyi voltam. Látjátok milyen gyorsan be lehet hozni pár hetes lemaradást? A képekkel még adós vagyok, rengeteg feltölteni valóm van fbra, a jobbakat majd betolom ide és egy-két csemegével kiegészítem. Nagyon fincsi lesz.

Vagy nem :P

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mybarcelona.blog.hu/api/trackback/id/tr452423496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása