HTML

my BCN, updated as my ROME

Barcelomania - Élet a világ legjobb városában. De most eppen az Élet Ròmában. Ki tudja mi lesz a kovetkezo?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.09.10. 17:01 tiimii

vamos a bailar!

Ma nagyon jó napom van! Időre beértem, egész jó volt a katalán-fejtágítás (irodalom, zene, film, fesztiválok) éééééés utána jött a bebocsátás a sport-szentélybe!! Erre tényleg azt kell mondjam, hogy nagggggyon komoly! A tegnapi 'könyvtár'-bemutatás is ledöbbentett, de ebbe kábé beleszerettem. Nem is igazából sportcentrum, tényleg sokkal több annál és ez most kivételesen nem reklám duma. Egy komplex rendszer, rengeteg lehetőséggel és persze egy(több) szuper sportkomplexummal. Nyilván én csak az északi&déli (ez annyit jelent, hogy a Diagonal egyik oldala vagy másik:) campuson lévő épületeket fogom használni, de az is több, mint elég.

A körbevezetés után vettítettek egy rövid filmet az egész Univers rendszerről, majd mondták hogy mindenki öltözzön át, aztán kezdjük is! Persze a csoport kb 5%-nál volt váltóruha. A női szekcióban kb senki nem tudott róla, szóval fincsi volt, hogy csak egy finn csaj még én öltöztünk át. Dehát ez van, hogy ha germánokkal barátkozik az ember, ők az egyetlenek akik elolvassák az apró betűs részt... :)

Különböző órák közül lehet választani, én BodyJamre mentem, ami iszonyú jó volt!! Elég nehéz leírni, kb 50 percen keresztül pörögsz egyfolytában, ugrálsz összevissza és közben több táncstílus rövid koreográfiáját megtanulod. Igazi energiabomba! Nagyon örültem neki, mert egyrészt már nagyon hiányzott valami mozgás, másrészt meg előzetes álmodozásaimban pont ilyen órára akartam járni!

Délután(ez itt a 7 órát jelenti) megyek a CaixaForumra valami tuti kiállításra, utána pedig egy nagyon unalmas péntek este vár rám :DDD

Hétvégén ha még meglesznek az agysejtjeim, lesznek címkék, fotók, képek, minden. És csak halkan jegyzem meg: nem csak egyetemi diplomával lehet kommentelni! :)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mybarcelona.blog.hu/api/trackback/id/tr602286702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása